Gullers Grupp förvärvar Joinville – förstärker erbjudandet inom svårnådda målgrupper

Gullers Grupps verksamhet består idag av fyra huvudområden: berättande, hållbarhet, ledarskap och teknisk transformation. Såväl privata som offentliga aktörer behöver nå ut och engagera svårnådda målgrupper, vilket idag är en utmaning. 

– Vi på Joinville har kunskapen att hitta och nå de som är svårast att nå, och Gullers Grupp är involverade i de stora samhällsfrågorna. Tillsammans skapar vi ett väldigt starkt erbjudande som kommer att vara viktigt och relevant för många av våra uppdragsgivare, säger Niklas Nikolaidis.

Gullers Grupp förvärvade tidigare KAPI som har förståelse för och kunskap om dessa målgrupper. Med Joinville kan Gullers Grupp nu lägga till att även nå ut och engagera dem digitalt. Joinville blir en del av Gullers grupp från januari 2025.

– Vi behöver nå alla, och det är en viktig och angelägen samhällsfråga. I slutändan är det en demokratifråga, och vi är därför väldigt nöjda över att kunna stärka vårt erbjudande på det här området ytterligare, säger Hans Gennerud, som är VD på Gullers Grupp.